25 Μαρ 2007

Χωρίς κανόνα


Μιας και ο λόγος της δημιουργίας του παρόντος μπλογκ ήταν να βγάζω (σε κοινή θέα) τα σώψυχά μου, παραθέτω κάτι κατεξοχήν σώψυχο:

Αρκετά χρόνια πριν στην εποχή της φοιτητικής ντόλτσε βίτα (όπως επέμεναν να χαρακτηρίζουν τα χρόνια εκείνα οι γονείς μου) πήρα το "Χωρίς κανόνα" των Εν Πλώ και μετά(;) την επανεκτέλεσή του στις Μολυβένιες Ιστορίες απ' το Σαδίκη, το διασκεύασα.

Αλλά τελείως όμως. Μόνο οι στίχοι έμειναν. Κι από αυτούς, όσοι θυμόμουν.

Για την αυθεντική εκτέλεση από τους Εν Πλω και το Σαδίκη, δεν υπάρχουν λόγια, μόνο συναισθήματα. Τα οποία και γέννησαν την ανάγκη για την εκτέλεση αυτή.

Υ.Γ Τα δικαιώματα της επανεκτέλεσης παραμένουν στους Εν πλω. Αν κάποιος ξέρει το Σαδίκη, ας του κάνει πάσα το τραγουδάκι.

5 σχόλια:

Sissi Soko είπε...

Στο πυρ! Ακόμα δεν έκανα τίποτα με τα ηχεία, δεν ακοώ.

Αβραάμ Ξένος είπε...

Ε, άμα περάσεις από κανά φίλο με ηχεία, βάλε να ακούσεις :)

Έπεται και συνέχεια.

Sissi Soko είπε...

Μου αρέσει η ειρωνία σου.

Αβραάμ Ξένος είπε...

Σε παρακαλώ, δεν θα ειρωνευόμουν ποτέ το μοναδικό αναγνώστη του μπλογκ μου.

Απλά δεν σκέφτηκα κάτι καλύτερο να προτείνω.

Φιλικά

Sissi Soko είπε...

Έγραψες φιλικά και εγώ διάβασα φιλιά.